Κεντρική σελίδα  
English Version
 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΟΣΕΤΕΕ
 
ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ


Προκήρυξη Απεργίας των εργαζομένων της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» την Τετάρτη 15 Μαρτίου


Στο απόσπασμα οι εργαζόμενοι που πληρώνονται με μπλοκάκι ασκώντας εξαρτημένη εργασία


24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» 21/2/2017


H ΟΣΕΤΕΕ στηρίζει τις αποφάσεις του ΣΕΚΤ για επαναλαμβανόμενες 24ωρες Απεργίες για την υπογραφή Επιχειρησιακής ΣΣΕ


ΕΚΔΗΛΩΣΗ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ "ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ"


Εκλογή Προέδρου ΟΣΕΤΕΕ Ανδρέα Στοϊμενίδη στο Προεδρείο του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την ΥΑΕ (EU- OSHA)


Ευχές από την Ομοσπονδία Συλλόγων Τεχνικών Επιχειρήσεων Ελλάδος


ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ


ΙΝΕ/ΓΣΕΕ: Ενδιάμεση Έκθεση για την Ελληνική Οικονομία και την Απασχόληση 2016.


Προτάσεις ΟΣΕΤΕΕ στο πλαίσιο της διαβούλευσης του Νομοσχεδίου για τα Τεχνικά Έργα.

Οι δυνάμεις της εργασίας και της επιχειρηματικότητας απαιτούν εμφατικά την ενίσχυση του θεσμού των Συλλογικών Διαπραγματεύσεων

Αίτημα για παροχή τοπικού πόρου ΔΕΗ στη Φλώρινα, σε ηλεκτρική ενέργεια.

ΟΣΕΤΕΕ: Στο σφυρί και η "Εγνατία οδός Α.Ε."

Έτοιμη για ξεπούλημα και η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ μαζί με τις άλλες Τεχνικές Α.Ε. του Δημοσίου

Έγκαιρα η ΟΣΕΤΕΕ είχε πάρει ξεκάθαρη θέση για τη συμμετοχή του ΤΣΜΕΔΕ στην ανακεφαλαιοποίηση της Τράπεζας Αττικής

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΣΕΕ 9.9.16 -ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΑΥΡΙΑΝΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΣΕΕ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΟΣΕΤΕΕ: Αλληλεγγύη στους εργαζόμενους της "Εγνατία Οδός Α.Ε." στην Απεργία τους αύριο Τρίτη 12-07-2016.

Δράσεις ΟΣΕΤΕΕ- ΣΤΥΕ σε συνεργασία με Ε.Κ. Χανίων, Ε.Κ. Ηρακλείου, ΤΕΕ- ΤΔΚ και ΤΕΕ-ΤΑΚ για την Υγεία και Ασφάλεια στην Εργασία και τις Συλλογικές Συμβάσεις εργασίας στον Τεχνικό Κλάδο.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΣΕΕ- ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ

ΤΑP, Ανάπτυξη και Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας

ΙΝΕ ΓΣΕΕ: Η εξέλιξη της παραγωγικότητας και οι επιπτώσεις στην ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας.

ΤΣΜΕΔΕ τέλος. Χαμένοι οι κόποι, οι οικονομίες και οι θυσίες των μηχανικών

48ΩΡΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Διμηνιαία Έκδοση ΙΝΕ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Ενέργεια- Κτίρια- Εργατικό Δυναμικό Διαμορφώνοντας μια Εθνική Στρατηγική για το 2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΣΕΕ: ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 8 ΜΑΪΟΥ ΜΕ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ Ο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΓΣΕΕ. 1. ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΝ 2. 48ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

Αναλογιστική Μελέτη ΤΕΕ για ΤΣΜΕΔΕ. Καταστροφικές οι Μνημονιακές Πολιτικές.

Υπεγράφη η νέα Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας

Αποτελέσματα Αρχαιρεσιών 36ου Συνεδρίου ΓΣΕΕ

ΙΝΕ/ΓΣΕΕ: Ετήσια Έκθεση για την Ελληνική Οικονομία και την Απασχόληση 2016

ΟΣΕΤΕΕ. 36ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΓΣΕΕ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΣΕΕ. ΠΩΣ ΑΜΕΙΒΕΤΑΙ Η ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΣΕΕ: ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας

Δ.Τ. Συνεργασία ΓΣΕΕ για την προώθηση του Οδηγού του Συνηγόρου του Πολίτη για τα δικαιώματα και τις παροχές προς τις ευάλωτες ομάδες

ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ 9 ΜΑΡΤΗ

ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

Αποφάσεις Διοίκησης ΟΣΕΤΕΕ για 3ωρη Στάση Εργασίας στις 21/01 και Απεργία στις 04/02

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΓΣΕΕ

Συνάντηση ΟΣΕΤΕΕ με τον Ειδικό Γραμματέα του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας κ. Ι. Σούκο

Συνάντηση ΟΣΕΤΕΕ με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας κ. Ανδρέα Νεφελούδη

Πρωτοβουλία ΟΣΕΤΕΕ_ΣΤΥΕ. Επιστολή προς Υπουργό Εργασίας για άρση διάταξης για ασφαλιστικές εισφορές χαμηλόμισθων μισθωτών Διπλωματούχων Μηχανικών.

ΟΣΕΤΕΕ. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ 3ης ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

ΟΣΕΤΕΕ: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 24ΩΡΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΓΣΕΕ ΣΤΙΣ 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Να δοθεί άμεσα λύση για την λειτουργία των Ορυχείων Αχλάδας Φλώρινας

ΟΣΕΤΕΕ. Καταδίκη της ποινικοποίησης της συνδικαλιστικής δράσης. Αλληλεγγύη στους εργαζόμενους του ΙΓΜΕ

Συγκρότηση Διοίκησης Ο.Σ.Ε.Τ.Ε.Ε.

ΟΣΕΤΕΕ. ΜΑΖΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΣΕΕ ΓΙΑ 24ΩΡΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

ΟΜΟΦΩΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ 5ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ 12ης ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ 5ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ ΟΣΕΤΕΕ

Αρπαγή της "Εγνατία Οδός Α.Ε" από το ΤΑΙΠΕΔ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΣΕΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

ΟΣΕΤΕΕ. ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ινστιτούτο Εργασίας ΓΣΕΕ - Ετήσια Έκθεση για την Ελληνική Οικονομία και την Απασχόληση 2015

Συνέντευξη Τύπου ΓΣΕΕ στη Θεσσαλονίκη. Παρουσίαση Ετήσιας Έκθεσης ΙΝΕ/ΓΣΕΕ για την Οικονομία και την Απασχόληση

Διακήρυξη ΓΣΕΕ - Συλλαλητήριο στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ το ΣΑΒΒΑΤΟ 5 Σεπτέμβρη 2015 στις 18:00 στο Άγαλμα του Βενιζέλου.

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΣΕΤΕΕ

ΟΣΕΤΕΕ. Ανακοίνωση ΓΣΕΕ: 3ο ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΑΛΩΒΗΤΗ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΛΙΤ

Πρωτοβουλίες ΟΣΕΤΕΕ για την αντιμετώπιση της πλήρους τελμάτωσης του τεχνικού κλάδου στην Κρήτη.

Η ΟΣΕΤΕΕ καταδικάζει το πογκρόμ απολύσεων στον τεχνικό κλάδο.

ΟΣΕΤΕΕ. ΕΙΔΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.

Χαιρετισμός Προέδρου ΟΣΕΤΕΕ, Ανδρέα Στοϊμενίδη, στο Συνέδριο της ΠΕΣΕΔΕ.

Συνάντηση ΟΣΕΤΕΕ με Σύλλογο Υπαλλήλων Τράπεζας Αττικής.

Προγραμματισμός συνάντησης ΟΣΕΤΕΕ με τον Σύλλογο Υπαλλήλων της Τράπεζας Αττικής

ΟΣΕΤΕΕ: ΓΣΕΕ. Πρόγραμμα Ποιοτικών Παραθεριστικών Διακοπών

Ανακοίνωση της ΟΣΕΤΕΕ για την παρέμβαση της ΓΣΕΕ στη Διεθνή Οργάνωση Εργασίας

Εισήγηση του Προέδρου της ΟΣΕΤΕΕ στο Πανεπιστήμιο Humboldt του Βερολίνου

Πραγματοποίηση διαδικασίας διαπραγμάτευσης για σύναψη νέας Ε.Κ.Σ.Σ.Ε. στον Τεχνικό Κλάδο.

Δημιουργία Παρατηρητηρίου Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία από την ΟΣΕΤΕΕ

ΟΣΕΤΕΕ. Συλλαλητήριο ΔΕΘ

ΟΣΕΤΕΕ-ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ 2014 ΙΝΕ/ΓΣΕΕ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΣΕΤΕΕ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΣΥΛΑΛΛΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΟΣΕΤΕΕ. Όλοι στα Συλλαλητήρια της Τετάρτης. Αποφάσεις Εκτελεστικής και Δηλώσεις Προέδρου ΓΣΕΕ.

ΟΣΕΤΕΕ. ΓΣΕΕ: ΡΩΓΜΗ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ

ΟΣΕΤΕΕ. ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ: Η Γ.Σ.Ε.Ε. ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Μελέτη ΙΝΕ/ΓΣΕΕ: "Κοινωνική Ασφάλιση και οι επιπτώσεις της γήρανσης του πληθυσμού στο ασφαλιστικό σύστημα της Ελλάδας 2013-2050"

Συμμετοχή του Προέδρου της ΟΣΕΤΕΕ στο Συνέδριο της ΕTUI για ΥΑΕ.

ΙΝΕ/ΓΣΕΕ:ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2013 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ

ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ ΓΣΕΕ, ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ & ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΡΜΙΚΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Κοινή Δράση & Συλλογικότητα υπέρ των Εργαζομένων

Αναθεώρηση των μνημονιακών μέτρων ζητά από την Ελληνική Κυβέρνηση η Διεθνής Οργάνωση Εργασίας

Διασυντονιστικό όργανο κορυφαίων επιστημονικών και συνδικαλιστικών φορέων της χώρας

Αναβάθμιση και όχι κατάργηση - συγχώνευση του ΣΕΠΕ

Εγκύκλιος της ΓΣΕΕ για την καθολικότητα ισχύος των όρων της νέας ΕΓΣΣΕ

Εικονική πραγματικότητα η επανεκκίνηση των μεγάλων οδικών έργων

ΣΕ ΙΣΧΥ Η ΕΘΝΙΚΗ ΚΛΑΔΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΛΑΔΟ.

Συμμετοχή της ΟΣΕΤΕΕ στην Δράση του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ για ενημέρωση, πληροφόρηση και συμβουλευτική των εργ

Συνομολογήθηκε η ΕΓΣΣΕ

Αποφάσεις ΓΣΕΕ για ΣΣΕ και Στάση Εργασίας

Το Συμβούλιο της Ευρώπης καταδικάζει και πάλι τα μέτρα λιτότητας στην Ελλάδα

Θετική εξέλιξη η αναστολή επιβολής των αυξήσεων εισφορών και η παράταση

Στρογγυλό Τραπέζι ΟΣΕΤΕΕ - ΣΤΥΕ για Υδρογονάνθρακες.

Συνάντηση ΟΣΕΤΕΕ με εργαζόμενους της Κοινοπραξίας Μετρό Θεσσαλονίκης

Δικαστικές αποφάσεις κατά της διαθεσιμότητας

Ραγδαία αύξηση της ανεργίας

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΩΝ 35ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΓΣΕΕ

Συνάντηση Προέδρου ΟΣΕΤΕΕ με Πρόεδρο ¨Εγνατία Οδός ΑΕ¨

Συμμετοχή της ΟΣΕΤΕΕ στη Δημόσια διαβούλευση ΕΕΚΕ Ανάπτυξης ΣΥΡΙΖΑ –ΕΚΜ για τα Δημόσια έργα ως αναγκαίο μοχλό της ανάπτυξης και της παραγωγικής δομής της χώρας

Θέση της ΟΣΕΤΕΕ για την πρόταση συγχώνευσης του τμήματος «Δημόσιας Υγιεινής» με το τμήμα «Επισκεπτών & Επισκεπτριών Υγείας» στο πλαίσιο του σχεδίου «ΑΘΗΝΑ» για την αναδιάρθρωση των Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης

Συνάντηση εργασίας ΟΣΕΤΕΕ - Σωματείων

Κοινή Ανακοίνωση ΟΣΕΤΕΕ-ΣΤΥΕ για έναρξη διαπραγματεύσεων για ΣΣΕ με ΕΣΕΕ - ΓΣΕΒΕΕ

Ανεργία άνω του 30% και ύφεση μεγαλύτερη από το 4% για το 2013

Αντιπροσωπεία της ΟΣΕΤΕΕ στη συνέντευξη τύπου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ στη Θεσσαλονίκη.

Συνάντηση Προέδρου ΟΣΕΤΕΕ με Γ.Γ.Δ.Ε

Πλήρης απαξίωση από το ΣΕΒ για τις ΣΣΕ & τους εργαζόμενους

Συνάντηση ΣΤΥΕ με υψηλόβαθμα στελέχη της Trans Adriatic Pipeline

Καταδίκη επίταξης στην κατασκευαστική ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.

Συνέντευξη τύπου ΟΣΕΤΕΕ

Κινητοποιήσεις ΟΣΕΤΕΕ και Σωματείων

Συνάντηση εργασίας ΟΣΕΤΕΕ με Ειδικό Γραμματέα ΣΕΠΕ

Κοπή πίτας ΟΣΕΤΕΕ 2013 στην Θεσσαλονίκη

Συνάντηση εργασίας ΟΣΕΤΕΕ–Σωματείων Μελών με Νομικό Σύμβουλο κ. Δήμα

Η Ο.Σ.Ε.Τ.Ε.Ε. καταδικάζει την περαιτέρω μείωση έως 25% των μισθών των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ. Συμμετοχή στη στάση εργασίας της ΓΣΕΕ την Τετάρτη 19.12

ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΣΤΟ ΣΤΕ

Δίχως τέλος οι προκλήσεις των εργοδοτών στον κλάδο. Ζητούν τη στελέχωση των επιχειρήσεών τους με μηχανικούς που θα αμείβονται στο όριο της ΕΓΣΣΕ.

Ο Πρόεδρος της ΟΣΕΤΕΕ Ανδρέας Στοϊμενίδης, κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης των Σουηδικών Συνομοσπονδιών για την ημέρα Πανευρωπαϊκης Δράσης των Συνδικάτων

Αγώνας απέναντι στην εργασιακή διαθεσιμότητα

ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΣΕΤΕΕ – ΣΤΥΕ Για αναβολή δίκης εργοδοτών κατά Εθνικής Κλαδικής ΣΣΕ

48ωρη ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΡΙΤΗ και ΤΕΤΑΡΤΗ 6 και 7/11

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΓΣΕΕ - ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ κατά της ΣΥΜΒΑΣΗΣ της ΟΣΕΤΕΕ-ΣΤΥΕ

Συγκρότηση νέας Διοίκησης Ο.Σ.Ε.Τ.Ε.Ε. 31 Οκτωβρίου 2012

4ο Συνέδριο ΟΣΕΤΕΕ

24ωρη Γενική Απεργία την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου

Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας για την επίσκεψη Μέρκελ και για την πολίτικη που βουλιάζει τη χώρα και εξαθλιώνει τους ανθρώπους της

ΟΣΕΤΕΕ & ΣΤΥΕ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΔΜΗΕΔΕ ΕΘΝΙΚΗ ΚΛΑΔΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΕΚΣΣΕ 28.9.2012

Απόφαση- Κάλεσμα ΟΣΕΤΕΕ για συμμετοχή στην απεργία στις 26/09/12

Ανακοίνωση στήριξης για σύναψη ΕΚΣΣΕ από το ΓΕΩΤΕΕ

Απόφαση της ΓΣΕΕ- ΑΔΕΔΥ για Γενική Απεργία στις 26 Σεπτεμβρίου

ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΣΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΤΩΤΑΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ

Ανεπίτρεπτο και μη ορθολογικό το ξεπούλημα του Αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού

ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΟΣΕΤΕΕ- Τηλ. κλήσεις ΕΟΠΥΥ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΣΕΕ- ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ στη Δ.Ε.Θ.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΕΕ/Τμήμα Δυτικής Κρήτης ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΣΣΕ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΕΕ - Ανατολικής Κρήτης ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΣΣΕ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΤ ΤΕΕ ΕΥΒΟΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΣΣΕ

Άκυρη η καταγγελία της Εθνικής Κλαδικής ΣΣΕ - σε ισχύ η Δ.Α.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΕΕ - Αν. Μακεδονίας ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΣΣΕ

Αγώνας για Εθνική και Κλαδική ΣΣΕ

Η ΟΣΕΤΕΕ συμπαρίσταται, στηρίζει και συμμετέχει στο δίκαιο αγώνα των εργαζομένων στην

ΣΤΗ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΠΕΤΑΕΙ Ο ΣΕΒ ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ

Συνάντηση Εργασίας του Προέδρου της ΟΣΕΤΕΕ, Α. Στοϊμενίδη με τον Πρόεδρο του ΓΕΩΤΕΕ κ. Σπύρο Μάμαλη

Απόφαση Δ.Σ ΠΕΔΜΗΕΔΕ για υπογραφή νέας Εθνικής Κλαδικής ΣΣΕ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ Π. Σ. ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΛΑΔΙΚΗ ΣΣΕ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΟΣΕΤΕΕ-ΣΤΥΕ ΠΡΟΣ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ

ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΟΣΕΤΕΕ ΜΕ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟ Σ.Ε. ΣΤΗ ΘΕΜΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΣΕΤΕΕ ΓΙΑ ΣΕΒ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΣΔΜΗ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΚΛΑΔΙΚΗ ΣΣΕ

ΠΑΡΕΛΚΥΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΩΝ ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΓΕΩΤΕΕ-ΟΣΕΤΕΕ

ΣΕΙΡΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΟΣΕΤΕΕ συν. ΑΝΔΡΕΑ ΣΤΟΪΜΕΝΙΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ Ε.Κ.Σ.Σ.Ε.

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΟΣΕΤΕΕ ΜΕ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ Π.Τ. ΤΟΥ ΤΕΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΟΣΕΤΕΕ ΑΝΔΡΕΑ ΣΤΟΪΜΕΝΙΔΗ ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΔΥΣΧΕΡΟΥΣ ΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΠΡΩΤΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗ ''ΘΕΜΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ''

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΟΕΚ ΚΑΙ ΟΕΕ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΣΕΕ

ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΙΣ 22/02/2012 ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

ΝΕΑ ΑΝΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ - ΣΕ ΙΣΧΥ Η ΕΚΣΣΕ ΟΣΕΤΕΕ-ΣΤΥΕ

ΑΥΞΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟ 2011

ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ ΓΣΕΕ.ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

Η ΟΣΕΤΕΕ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ''ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.'' ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ.ΠΑΡΑΤΙΘΕΤΑΙ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΕΔΡΕΙΕΣ

ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ-ΕΦΑΡΜΟΣΤΙΚΕΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΟΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ Ν. 4024/2011

ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ 01/07/2011

ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΣΕΤΕΕ-ΣΤΥΕ ΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ Ε.Κ.Σ.Σ.Ε 2010-2011-2012

ΚΟΙΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΣΕΤΕΕ-ΣΤΥΕ ΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΟΜΟΙΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2010-2011-2012 ΣΕ Β.Β.Ε.

ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟ Π.Ο. Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ., Π.Σ.Δ.Α.Τ.Μ., Σ.Ε. ΑΣΠΡΟΦΟΣ Α.Ε. & ΣΕΜΟΔ

 
ΜΕΛΩΝ
  Eπιστολή του Πανελλήνιου Συνδέσμου Εργαζομένων Πολεμικού Ναυτικού


ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΘΕΣΕΩΝ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ''ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.'' ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ''ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.''ΣΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΙΠΕΔ.
Σύμφωνα με το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012-2015 (Ν. 3985/2011,ΦΕΚ Α΄ 151), το Ελληνικό δημόσιο εντός του 1ου τριμήνου του 2012, προβλέπεται να παραχωρήσει την λειτουργία, συντήρηση και τα δικαιώματά του από τα διόδια επί της Εγνατίας οδού στον ιδιωτικό τομέα με σύμβαση παραχώρησης, για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και σε ποσοστό 100%.

 
Newsletter
   
ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΛΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Αριστοτέλους 83, 10434 Αθήνα
(Πλατεία Βικτωρίας)


Τηλ - Fax: 210 8838203
e-mail: info@osetee.gr
 
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΘΕΣΕΩΝ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ''ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.'' ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ''ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.''ΣΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΟΥ ΤΑΙΠΕΔ.
E-mail | Print
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΘΕΣΕΩΝ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε»
 
ΘΕΜΑ : Παραχώρηση της Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτες και υπαγωγή της εταιρείας «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε» στην εποπτεία του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ).
 
 
1) ΕΙΣΑΓΩΓΗ
 
Σύμφωνα με το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012-2015 (Ν. 3985/2011,ΦΕΚ Α΄ 151), το Ελληνικό δημόσιο εντός του 1ου τριμήνου του 2012, προβλέπεταινα παραχωρήσει την λειτουργία, συντήρηση και τα δικαιώματά του από τα διόδια επί της Εγνατίας οδού στον ιδιωτικό τομέα με σύμβαση παραχώρησης, για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και σε ποσοστό 100%.
 
Στο πλαίσιο υλοποίησης της παραπάνω πολιτικής και δυνάμει της διυπουργικής απόφασης (αρ. ΦΕΚ 2501/4-11-2011) η οποία εξουσιοδότησε σχετικά τον Υπουργό Οικονομικών, υπογράφηκε τελικά στις 30/11/2011 σύμβαση μεταξύ του Υπουργού Οικονομικών και του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (εφεξής ΤΑΙΠΕΔ), σύμφωνα με την οποία παραχωρούνται σε αυτό το Ταμείο, τα δικαιώματα του ελληνικού δημοσίου άσκησης ψήφου επί ποσοστού 100% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε», μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας αποκρατικοποίησης της εταιρείας, όπως αυτή περιγράφεται στο Πρόγραμμα Αποκρατικοποιήσεων του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012-2015.
 
Ο όρος «δικαιώματα άσκησης ψήφου επί ποσοστού 100% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας», ουσιαστικά σημαίνει ότι η εποπτεία της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε» μεταβιβάζεται από το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων (εφεξής ΥΠΥΜΕΔΙ) στο ΤΑΙΠΕΔ για το σύνολο των δραστηριοτήτων της εταιρείας, οι οποίες είναι πολύπλευρες και περιλαμβάνουν τόσο την λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου όσο και την διαχείριση μελετών και κατασκευών δημόσιων έργων και παροχής υπηρεσιών Συμβούλου στο σύνολο του Ελλαδικού χώρου και στα Βαλκάνια.
 
Όλες οι παραπάνω κυβερνητικές αποφάσεις είναι ιδιαίτερα αρνητικές, τόσο για το παρόν και το μέλλον της εταιρείας «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε» στην οποία εργαζόμαστε όσο και για το δημόσιο συμφέρον, στην υπηρεσία του οποίου βρισκόμαστε.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο συντάξαμε το παρόν υπόμνημα, το οποίο θα αποσταλεί τόσο στους αρμόδιους υπουργούς και στα κόμματα του Ελληνικού Κοινοβουλίου όσο και σε διάφορους σχετικούς φορείς. 
 
2) Παραχώρηση της Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού σε ιδιώτες βάσει του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012-2015.
 
Η Εγνατία Οδός, με την τεράστια γεωπολιτική σημασία στο στρατηγικό τομέα των μεταφορών από την αρχαιότητα μέχρι και σήμερα, είναι το μεγαλύτερο και δυσκολότερο οδικό έργο που έγινε ποτέ στην Ελλάδα (και ένα από τα μεγαλύτερα της Ευρώπης κατά τις τελευταίες δεκαετίες), καθώς κατασκευάστηκε στο πιο δύσκολο γεωμορφολογικά ανάγλυφο της χώρας μας, ενώνοντας την Βόρειο Ελλάδα, απ΄άκρη σε άκρη, εκμηδενίζοντας τις αποστάσεις και φέρνοντας τους ανθρώπους πιο κοντά.
Μεταξύ των υπόλοιπων αυτοκινητοδρόμων της χώρας, έχει και τα επιπλέον μοναδικά χαρακτηριστικά :
 
  • Είναι ολοκληρωμένος κατασκευαστικά (όλοι οι υπόλοιποι τελούν υπό κατασκευή και αρκετοί από αυτούς είναι ακόμα σε αρχικό στάδιο)
 
  • Παραμένει υπό δημόσιο έλεγχο, καθώς όλοι οι υπόλοιποι έχουν ήδη παραχωρηθεί σε ιδιώτες, έναντι αδρότατης αμοιβής που καταβάλει καθημερινά ο Έλληνας χρήστης οδηγός, μέσω των υπέρογκων χρεώσεων των διοδίων τους.
 
Αυτόν λοιπόν τον σύγχρονο και ασφαλή αυτοκινητόδρομο, που κατασκευάστηκε αποκλειστικά με χρήματα του ελληνικού λαού και κοινοτικές χρηματοδοτήσεις και κόστισε συνολικά 6,5 δις ευρώ, θέλουν να τον παραχωρήσουν σε ιδιώτες, προκειμένου να αποπληρωθεί το δημόσιο χρέος.
 
Αυτή η παραχώρηση, εάν τελικά πραγματοποιηθεί, εκτός του γεγονότος ότι θα στερήσει από την κρατική εταιρεία «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε» ένα σημαντικό κομμάτι των δραστηριοτήτων της, πιστεύουμε ακράδαντα ότι ισοδυναμεί με εκποίηση δημόσιας περιουσίας στον ευαίσθητο τομέα των υποδομών των μεταφορών και ότι θα αποβεί επιζήμια τόσο για το ελληνικό δημόσιο όσο και για την ελληνική κοινωνία, για τους παρακάτω λόγους :
 
Α). Το ελληνικό δημόσιο, ιδιαίτερα σε βάθος χρόνου, θα στερηθεί σημαντικών καθαρών εσόδων από την εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου, εκτιμώμενου μεγέθους άνω των 3 δις ευρώ σε ορίζοντα τριακονταετίας.
  
Πιο συγκεκριμένα, με την πρόσφατη λειτουργία των συμβατικών διοδίων επί του αυτοκινητοδρόμου (τα οποία έχουν ένα λογικό τίμημα) και την μελλοντική από το 2014 των ηλεκτρονικών (τα οποία θα είναι πολύ δικαιότερα για τον χρήστη καθώς θα χρεώνεται επακριβώς για το μήκος που διανύει επί της Εγνατίας), η κρατική εταιρεία «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε», θα μπορεί πλέον να καλύπτει αυτοτελώς τόσο το κόστος λειτουργίας και συντήρησης του αυτοκινητοδρόμου όσο και τις δανειακές της υποχρεώσεις που την βαραίνουν από την περίοδο κατασκευής, χωρίς να έχει την ανάγκη κανενός ιδιώτη επενδυτή.
Σε ορίζοντα μάλιστα οκταετίας, μπορεί να αποπληρώσει τα δάνεια της (τα οποία πρέπει να επισημάνουμε ότι δόθηκαν από τις τράπεζες αποκλειστικά για την ολοκλήρωση της κατασκευής του δρόμου με εγγύηση την είσπραξη των διοδίων και σε καμία περίπτωση δεν είναι αποτέλεσμα κακής οικονομικά διαχείρισης της εταιρείας), ενώ ύστερα από αυτή την χρονική περίοδο, μπορεί να αποφέρει σημαντικά έσοδα στο ελληνικό δημόσιο, με το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 80 εκ. ευρώ ετησίως!
Αυτά τα έσοδα (και ακόμη περισσότερα), εάν γίνει τελικά η παραχώρηση, θα τα έχει καρπωθεί ο ιδιώτης, ο οποίος είναι εξαιρετικά αμφίβολο εάν θα έχει επωμιστεί και τα δάνεια, καθώς το καταστατικό του ΤΑΙΠΕΔ προβλέπει, πως ότι πάει προς πώληση θα πρέπει να είναι ελεύθερο από οποιαδήποτε είδους βάρη!
 
 
Β) Αν ο αυτοκινητόδρομος παραχωρηθεί σε ιδιώτες, ΟΙ ΧΡΕΩΣΕΙΣ των διοδίων θα είναι περίπου ΤΡΙΠΛΑΣΙΕΣ από τις σημερινές, σύμφωνα με την σημερινή πρακτική όλων των υπόλοιπων ελληνικών αυτοκινητοδρόμων που έχουν ήδη παραχωρηθεί και οι οποίοι είναι ακόμα υπό κατασκευή!
 
Αυτό το συμπέρασμα μπορεί να προκύψει πολύ εύκολα, εάν κάποιος υπολογίσει ότι σήμερα η διαδρομή Αθήνα-Θες/νίκη μήκους 500 Km στοιχίζει 27 ευρώ (περίπου) και είναι ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ, ενώ η διέλευση όλης της Εγνατίας μήκους 670 Km στοιχίζει μόνο 10 ευρώ!
 
Γενικότερα στα έργα παραχώρησης η χρέωση σήμερα έχει φτάσει πλέον στο 0,064ευρώ/Km (και είναι ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ),  ενώ στην ολοκληρωμένη Εγνατία Οδό, με τους 5 συμβατικούς σταθμούς διοδιών,  η χρέωση τώρα είναι 0,015ευρώ/Kmκαι προβλέπεται να φτάσει στα 0,023 ευρώ/Kmμέσα στο 2012, με την εγκατάσταση 2 ακόμα συμβατικών σταθμών.
 
 
Γ) Δεδομένης της αρνητικής οικονομικής συγκυρίας, είναι εξαιρετικά πιθανό το ελληνικό δημόσιο να ξεπουλήσει «αντί πινακίου φακής» τον αυτοκινητόδρομο, προκειμένου να ικανοποιήσει την απαίτηση των ξένων δανειστών μας για άμεσες αποκρατικοποιήσεις, στερώντας από το ελληνικό δημόσιο, σε βάθος χρόνου, είτε πολύτιμα έσοδα,είτε την δυνατότητα εφαρμογής χαμηλής τιμολόγησης στα διόδια, προς όφελος των χρηστών της οδού.
 
Τα ετήσια έσοδα ύψους 80 εκ. ευρώ που θα προκύπτουν για το ελληνικό δημόσιο μετά την παρέλευση οκταετίας όταν θα έχουν αποπληρωθεί τα δάνεια της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε», θα μπορούσαν να διατεθούν σε κοινωφελή έργα υποδομών προς όφελος των τοπικών κοινωνιών κατά μήκος του άξονα της Εγνατίας, ως ανταποδοτικό όφελος έναντι του τιμήματος των διοδίων, δίνοντας έμφαση στη συντήρηση των εγκαταλειμμένων σήμερα παλιών εθνικών και επαρχιακών οδικών δικτύων.
  
Δ) Η διατήρηση του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας οδού υπό δημόσιο έλεγχο, θα αποτελέσει παράδειγμα σύγκρισης και ελέγχου της διαχείρισης των υπόλοιπων αυτοκινητοδρόμων της χώρας, οι οποίοι έχουν στο σύνολό τους παραχωρηθεί σε ιδιώτες.
 
Επιπροσθέτως, είναι πολύ πιθανό ο ιδιώτης παραχωρησιούχος να αμελήσει τις υποχρεώσεις της προληπτικής συντήρησης (καθότι αυτές έχουν υψηλό κόστος και δεν έχουν άμεσα ορατό αποτέλεσμα), με προφανή δυσμενή αποτελέσματα σε βάθος χρόνου, στην ανθεκτικότητα και τη διάρκεια ζωής του αυτοκινητοδρόμου και συνακόλουθα και στην οδική ασφάλεια.
 
Ε) Το προσωπικό της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε», με την υψηλή τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια και για την οποία έχει πληρώσει ο ελληνικός λαός, αποτελεί την καλύτερη εγγύηση για την διατήρηση του δρόμου σε άριστη κατάσταση σε βάθος χρόνου.
 
Η «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε», ασκώντας από το 2005 μέχρι σήμερα επιτυχημένα τα καθήκοντα λειτουργίας και συντήρησης του σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, έχει κατακτήσει υψηλή τεχνογνωσία σε όλα τα σχετικά θέματα που αφορούν την λειτουργία και την συντήρηση, καθιερώνοντας δικά της πρότυπα ελέγχων, επισκευών, κόστους και διαδικασιών, τα οποία έχουν υιοθετηθεί από όλους τους άλλους φορείς (δημόσιες υπηρεσίες και παραχωρησιούχους). Η παραπάνω τεχνογνωσία (ιδιαίτερα στον τομέα της βαρείας συντήρησης), η οποία είναι κτήμα του 40μελούς περίπου στελεχιακού δυναμικού του αντίστοιχου τμήματος της εταιρείας, θα χαθεί με την διαφαινόμενη παραχώρηση του αυτοκινητόδρομου,
 
 
3) Υπαγωγή της εταιρείας «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε» στην εποπτεία του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ).
 
Η παραπάνω εξέλιξη, είναι ιδιαίτερα αρνητική τόσο για το μέλλον της εταιρείας που έχει συμβάλλει αποφασιστικά τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια στην ανάπτυξη της Βόρειας Ελλάδας μέσω της κατασκευής της Εγνατίας Οδού του μόνου ολοκληρωμένου σύγχρονου ελληνικού αυτοκινητοδρόμου, όσο και για το μέλλον των σημαντικών έργων που έχει αναλάβει από δω και πέρα, στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια, συνολικού ύψους 2 δις ευρώ, για τους ακόλουθους λόγους :
 
Α) Δρομολογείται πλέον ξεκάθαρα η εκχώρηση της λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας οδού σε ιδιώτες, με τις επακόλουθες δυσμενείς συνέπειες για το ελληνικό δημόσιο και την ελληνική κοινωνία, όπως αναφέρθηκαν στο προηγούμενο κεφάλαιο.
 
Αυτή η υπαγωγή συμπίπτει χρονικά με την περίοδο, κατά την οποία έχουν τεθεί σε λειτουργία 5 σταθμοί διοδίων (οι οποίοι καθυστέρησαν τόσα χρόνια λόγω μικροπολιτικών σκοπιμοτήτων και όχι λόγω αδράνειας της εταιρείας, στερώντας σημαντικά έσοδα ύψους 350 εκ.ευρώ από το ελληνικό δημόσιο), που βάζουν τα θεμέλια της οικονομικής αυτοτέλειας της εταιρείας, όπως επίσης αναφέρθηκαν στο προηγούμενο κεφάλαιο.
 
Β)   Αυτή την περίοδο, η «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε», έχει υπό την εποπτεία της μελέτες και έργα σε εξέλιξη ύψους 150 εκ. ευρώ, δημοπράτησε πρόσφατα έργα (τα οποία θα αρχίσουν να εκτελούνται εντός 2-3 μηνών) ύψους 500 εκ. ευρώ (τα οποία έχουν εξασφαλισμένη χρηματοδότηση), εντός του 2012 προγραμματίζεται η δημοπράτηση άλλων 500 εκ. ευρώ, ενώ συνολικά και σε ορίζοντα τριετίας, της έχουν ανατεθεί με εκδοθείσες Κοινές Υπουργικές αποφάσεις (Κ.Υ.Α) έργα ύψους 2 δις ευρώ σε όλη την Ελλάδα.
 
Πρόκειται για πολύ σημαντικά έργα για την πολυπόθητη ανάπτυξη της χώρας μας, που αφορούν μελέτη και κατασκευή νέων οδικών  υποδομών (ως επί το πλείστον κάθετοι άξονες), λιμενικών, κτιρίων, διαχείρισης απορριμάτων (ΧΑΔΑ), βελτίωσης οδικής ασφάλειας κ.τ.λ, τα οποία εκτείνονται στο σύνολο της ηπειρωτικής και νησιώτικης χώρας, ενώ ταυτόχρονα ασκεί την υψηλή εποπτεία δύο πολύ σημαντικών έργων παραχώρησης (Μαλιακός-Κλειδί και Ε65). Επιπροσθέτως, έχει κατακτήσει με το σπαθί της, συμμετέχοντας σε διεθνείς διαγωνισμούς διάφορα έργα στα Βαλκάνια, με πιο πρόσφατα από αυτά την αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του Βουλγάρικου ΥΠΟΜΕΔΙ και την προετοιμασία της παραχώρησης μεγάλου αυτοκινητόδρομου στην Αλβανία (ανάθεση από την Διεθνή Τράπεζα).
 
Όλες οι παραπάνω δραστηριότητες της εταιρείας, τόσο στον τομέα της λειτουργίας και συντήρησης όσο και στον τομέα μελέτης και εκτέλεσης έργων, που ήρθαν ως φυσική συνέχεια της επιτυχούς, γρήγορης και οικονομικής κατασκευής του δυσκολότερου αυτοκινητοδρόμου της χώρας, στο πιο δυσμενές γεωμορφολογικό ανάγλυφο της (που για τη διέλευση του αντιμετωπίσθηκαν πρωτόγνωρα σε έκταση και ποιότητα τεχνικά και κατασκευαστικά προβλήματα), καταδεικνύουν με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, την ανάγκη συνέχισης της επιτυχημένης πορείας της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε», μίας ανώνυμης εταιρείας του δημοσίου, που ξεπερνώντας τις αγκυλώσεις και στρεβλώσεις  του στενού δημόσιου τομέα, έγινε πρότυπο στον τομέα των δημοσίων έργων υποδομών.
 
Ιδιαίτερα σήμερα, αυτή την δύσκολη περίοδο που περνά η χώρα μας, που βασικό ζητούμενο εκτός των άλλων θα πρέπει να είναι η ανάπτυξη, πιστεύουμε ειλικρινά ότι δεν θα πρέπει να στερηθεί η χώρα ένα καθαρά αναπτυξιακό εργαλείο όπως είναι η «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε», με αποδεδειγμένα καλές επιδόσεις στην απορρόφηση κοινοτικών κονδυλίων.  
 
Μετά από όλα τα παραπάνω, εμείς, οι εργαζόμενοι στην «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε», δεν μπορούμε να διανοηθούμε, πως μια εταιρεία με τις παραπάνω δραστηριότητες μπορεί να έχει το οποιοδήποτε παρόν και μέλλον, όταν δεν εποπτεύεται από τον φυσικό της φορέα, το Υπουργείο ΥΠΥΜΕΔΙ, αλλά από ένα Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου, όπως είναι το ΤΑΙΠΕΔ.
 
Θεωρούμε λοιπόν ότι είναι επιβεβλημένο να προβλεφθεί κάποια κατάλληλη ρύθμιση, ούτως ώστε η εποπτεία της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε» να παραμείνει στο Υπουργείο ΥΠΥΜΕΔΙ.
 
Για όλα τα παραπάνω θέματα (πώληση αυτοκινητοδρόμου, απόφαση διυπουργικής επιτροπής, σύμβαση Υπουργού Οικονομικών με το ΤΑΙΠΕΔ),      είμαστε αποφασισμένοι να προσφύγουμε στην ελληνική δικαιοσύνη και όχι μόνο, καθώς διαφαίνεται, ότι υπάρχουν νομικά κενά και παρανομίες που μπορούν να προσβληθούν.
 
Τέλος, θέλουμε να επισημάνουμε, ότι θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε με όλα τα συνδικαλιστικά μέσα καθώς και να εκφράζουμε δημόσια την άποψή μας, σχετικά με την διαφαινόμενη εκποίηση ενός σημαντικού περιουσιακού στοιχείου του ελληνικού λαού. Kαλούμε την κυβέρνηση  να επανεξετάσει την στάση της και να ενεργοποιηθεί στην κατεύθυνση της εξόδου της ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ από τη λίστα και το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, που είναι προς το συμφέρον του λαού και της ανάπτυξης της χώρας.
 
 
 
 
Θεσσαλονίκη, 22  ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011
 
 
 
O Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΟΛΠΟΝΔΙΝΟΣ
 
          
Αρχική Σελίδα
Δημοψήφισμα
Συνδέσεις
Copyright © 2009 osetee.gr | Privacy Policy | Created by Komvos