ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑ Γ.Σ.Ε.Ε & Ε.Κ.Π ΕΔΡΑ : ΟΜΗΡ. ΣΚΥΛΙΤΣΗ 19 τ.κ 185 31 ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΤΗΛ.-ΦΑΞ. 210 4175979 ΑΡΙΘ. ΕΓΚΡ. ΑΠΟΦ. ΠΡΩΤ. ΠΕΙΡΑΙΑ 869/53 Α.Μ 1298 Αριθμ. Πρωτ. 1678 - 31 / ΙΟΥΛΙΟΥ / 2013
ΠΡΟΣ : ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ κ. Α. ΣΑΜΑΡΑ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΙΟΙΚ. ΜΕΤΑΡ. & ΗΛΕΚΤ. ΔΙΑΚΥΒ. κ. Κ.ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ Κοιν. ΥΠ.ΕΘ.Α - Αναπ. ΥΠ.ΕΘ.Α - ΥΦ.ΕΘ.Α - Α/ΓΕΕΘΑ - Α/ΓΕΣ - Α/ΓΕΝ – Α/ΓΕΑ Επιτροπή Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων
Κύριε Πρωθυπουργέ, επιχειρούμε να σας ενημερώσουμε για την κατάσταση στo Υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Είμαστε εργαζόμενοι με Σχέση Εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου στο Πολεμικό Ναυτικό. Προσωπικό που στο σύνολο του είναι τεχνικοί όλων των ειδικοτήτων και των εκπαιδευτικών βαθμίδων καθώς και ειδικοί επιστήμονες. Στο πλαίσιο της διαθεσιμότητας αποφασίστηκε να ενταχθούν 500 εργαζόμενοι από το ΥΠ.ΕΘ.Α κατόπιν αξιολόγησης. Αντί όμως της αξιολόγησης – η διενέργεια της οποίας ήταν και δικό μας πάγιο αίτημα– ενημερωθήκαμε από τον κ. Ειδικό Γραμματέα πως θα καταργηθεί το σύνολο των θέσεων του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου , που είναι περίπου 370 εργαζόμενοι (165 στο πολεμικό ναυτικό 120 στην πολεμική αεροπορία και 85 στον στρατό ξηράς ) χωρίς αξιολόγηση και χωρίς κριτήρια, αντίθετα με όσα περί του αντιθέτου διαβεβαίωνε ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε τη σκοπιμότητα του μέτρου αυτού για τους κάτωθι λόγους: α) Γιατί εξαιρείται το προσωπικό ΣΕΙΔΑΧ από την διαδικασία της αξιολόγησης προκειμένου να επιλεχθούν οι ικανότεροι . β) Γιατί τίθεται σε διαθεσιμότητα επιστημονικό και τεχνικό προσωπικό που έχει εκπαιδευθεί με πολύ υψηλό κόστος και δεν είναι δυνατόν να αντικατασταθεί μεσοπρόθεσμα. γ) Πως θα καλυφθούν τα κενά στους Ναυστάθμους και στα επισκευαστικά κέντρα του Στρατού και της Αεροπορίας (με τεχνικούς ενδεχομένως από άλλα υπουργεία ή από προσλήψεις, που όμως θα χρειαστεί αρκετός χρόνος ολοκλήρωση της διαδικασίας αναπλήρωσης, προσαρμογής και εκπαίδευσης ) . δ) Σε τι άραγε εξυπηρετεί η μετακίνηση τεχνικού προσωπικού ειδικευμένου σε οπλικά συστήματα, ενσύρματες και ασύρματες επικοινωνίες και τόσες άλλες ιδιαίτερες ειδικότητες σε άλλα υπουργεία. ε) Ποιο είναι το δημοσιονομικό όφελος όταν από την επόμενη κιόλας ημέρα οι εργασίες αυτές θα ανατίθενται σε εργολάβους ή θα αποστέλλονται στο εξωτερικό στις κατασκευάστριες εταιρίες με πολλαπλάσιο κόστος. Τέλος, μετά και την αξιολόγηση των δομών του ΥΠ.ΕΘ.Α προέκυψε πως είναι υποστελεχομένες όλες οι μονάδες σε ποσοστό 52% . Αν παρ’ όλα αυτά είναι απαραίτητο να φύγουν εργαζόμενοι από το ΥΠ.ΕΘ.Α, ας γίνει η επιλογή κατόπιν αξιολόγησης. Η διαδικασία αυτή που ακολουθήθηκε στο ΥΠ.ΕΘ.Α -σε αντίθεση με άλλα Υπουργεία που θέτουν σε αξιολόγηση το σύνολό του προσωπικού- δεν προάγει το ΥΠ.ΕΘ.Α , αντιθέτως αποδιοργανώνει τις τεχνικές υπηρεσίες, αυξάνει το κόστος επισκευών, μειώνει την ετοιμότητα των όπλων και κυρίως καταρρακώνει κάθε έννοια αξιοκρατίας. Τα πανάκριβα οπλικά συστήματα για να λειτουργούν και να είναι αξιόπιστα την κρίσιμη χρονική στιγμή είναι απαραίτητο να συντηρούνται, να επισκευάζονται και να περνούν από μια σειρά life tests σε τακτά χρονικά διαστήματα (διαφορετικά καθίστανται όχι απλά αναξιόπιστα αλλά κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες και επικίνδυνα για όσους τα χειρίζονται ) : είναι δεδομένο πως η αδυναμία του τομέα της τεχνικής υποστήριξης εκμηδενίζει τόσο τη μαχητική αξία του οπλικού συστήματος, όσο και την επένδυση που προηγήθηκε.
Παρακαλούμε έστω και την ύστατη στιγμή να επανεξετάσετε τις διαδικασίες αυτές .
Μετά τιμής Νικόλαος Μικέ Τηλιακός Πρόεδρος Π.Σ.Ε.Π.Ν . Τηλέφωνα επικοινωνίας . κιν. 6936774819 - οικ. 2108649752 – εργ. ΝΣ/ΔΤ 2104648550 E – mail : nicktil60@gmail.com
|